hejsan <3

det här är en blogg där jag skriver om alla olika vampyrer, vampyr serier, och vampyr filmer <3
t.ex. vampire diaries, Twilight sagan, och andra vampyr serier och filmer.
så jag ska starta den här bloggen med att lägga ut lite bilder från olika serier och filmer :D



Har inte sett den här filmen men det är ians (Damon Salvatore i vampire diaries)
favo vampyr film så jag gissar att den är bra ;)


Den här har jag inte heller sett men den verkar bra ;)



den här är en av mina favofilmer, skit bra ;)


en skit bra film serie ;)

min egna favorit serie :P


har sett ett avsnitt och det var helt okej... <3


det blir annat imorgon ;)
lite fakta om vampire diaries karaktärerna ;)
hejdå // vampyrtjejen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0